Varemærket dig – foredrag om personlig branding


[row] [span8]
MaalStyrer

HVAD VIL DU HUSKES FOR, OG HVORDAN KOMMER DET TIL UDTRYK I DIN PERSONLIGE ISCENESÆTTELSE?

Alle mennesker er brands – uanset om vi vil være det eller ej. Vi kalder det i daglig tale personligheder, men principperne omkring branding af virksomheder og produkter, kan føres direkte over på mennesker. Faktisk handler al branding om mennesker, for det er gennem vores forbrug, holdninger og adfærd, vi kommunikerer. Branding handler netop om de signaler, vi udsender til vores omgivelser.

Vi brander os selv på jobmarkedet, på datingportalerne, i netværk, gennem vores roller og forbrug. Man kan selvfølgelig lade disse signaler opstå tilfældigt, men vil man være succesfuld, må man også lave en strategi for, hvordan ens personlige brand bør udvikles. Dette foredrag om personlig branding tager udgangspunkt i forskellige personlige brands – hvad gør eksempelvis David Backham, Paris Hilton og Barrac Obama godt og hvordan kan de inspirere os i vores personlige iscenesættelse? Hvordan laves der en strategi for éns eget brand og hvordan ændrer vi helt fundamentale ting ved vores selvforståelse? Der åbnes for mange spændende diskussioner, for emnet Personlig Branding vedrører det allervigtigste i vores liv, nemlig os selv.

Varighed: 1 til 1½ time (+ 1 til 2 timers workshop, hvor deltagerne arbejder med deres personlige branding)

Målgruppe: Ambitiøse mennesker, der trænger til inspiration

Rekvisitter: Projektor og en flipover

Titel: Varemærket dig – et foredrag om personlig branding

For bookning af foredrag, ring eller skriv til Steen Bosebjerg:
Telefon: 2221 4230 – Email: sb@bosebjerg.dk

[/span8] [span4]
”Stor og god aha oplevelse. Blot den erkendelse, at vi konstant lever i forskellige salgs-situationer, gør dette foredrag super interessant og relevant for alle, der har drømme og mål, de gerne vil forfølge”

Nicki Jørgensen,
Coach og mentor

[/span4] [/row] [row] [span12] [/span12] [/row] [row] [span12]

EKSEMPLER PÅ FOREDRAG

[/span12] [/row] [row] [span4]

VAREMÆRKET
DIG!

Om gennemslagskraft og personlig branding

Alle mennesker er brands – uanset om vi vil være det eller ej. Vi kalder det i daglig tale personligheder, men principperne omkring branding af virksomheder og produkter, kan føres direkte over på mennesker. Branding handler netop om de signaler, vi udsender til vores omgivelser.

[/span4] [span4]

BRANDING SOM LEDELSESFILOSOFI

Om betydningen af et stærkt brand

Uanset om man arbejder strategisk med branding eller ej, har virksomheden, fra den dag den bliver navngivet et brand, og er således underkastet de spilleregler, der ligger i branding. Branding handler om identitet og vil man arbejde strategisk med branding, handler det om at opstille nogle rammer for sit brands adfærd...
[/span4] [span4]

NÅR TAL ERSTATTER
DEN SUNDE FORNUFT

Om regneark-kultur, mål, tro og motivation

Vækstmål og andre økonomiske nøgletal har i mange år været omdrejningspunktet for moderne virksomhedsledelse. I dag bliver mange virksomheder styret efter en tidshorisont på et kvartalsregnskab med den konsekvens, at virksomhederne ikke alene befinder sig i en økonomisk krise, men også en identitetskrise.
[/span4] [/row] [row] [span12] [/span12] [/row]