Referencer fra Foredrag


"Som repræsentant for tal-kulturen gør det ondt at mærke Steens ’giftpile’. Vi var mange der følte os provokeret, og verden er altid mere nuanceret end et debatindlæg. Men der er ingen tvivl om, at Steen har fat i et meget essentielt problem, som vi alle bliver nødt til at forholde os til"
Michael Knudsen,
Partner

"Inspirerende, reflekterende og lige i øjet. Steens indføring i trivsel, ledelse og branding er i høj grad vigtig at høre for topledere, ledere og medarbejdere, der ønsker at se virksomhedens brand ”tatoveret” henover medarbejdernes ’mind set’ – hvis de en dag skulle få huen revet af!"
Jørgen Lund Hansen,
Teamchef OCP/O

"Tak for et tankevækkende og lærerigt indlæg som gav stof til eftertanke omkring den etablerede måde at drive dagens virksomheder på via regneark og "regnedrenge". Mon ikke Steen med sin øjenåbner omkring den ensidige fokusering på finansielle mål er forud for sin tid, og viser vejen til noget vi må kunne gøre bedre end den evindelige stræben efter bedre og bedre nøgletal"
Finn Borgquist
Adm. direktør

"Man kan helt klart høre, at Steen er på hjemmebane. Der er virkelig noget at reflektere over. Samtidig er Steen provokerende og underholdningsværdien er i top med mange gode internationale eksempler på branding i verdensklasse. Afgjort et af de bedste indlæg, jeg har hørt de seneste år"
Mikael Baumbach,
Salgsdirektør

"Vi satte fokus på vores interne branding – altså hvordan man som afdeling bliver opfattet internt i organisationen. Steen faciliterede en heldags workshop med et super oplæg og gode gruppeøvelser – og fulgte op på os et par måneder senere. Resultat er, at vi har fået skabt en fælles referenceramme og forståelse for, at ”du er, hvad du kommunikerer” – og at kommunikation foregår hele tiden – og i alt hvad du gør. Steen er rigtig god til at udfordre, perspektivere og gøre ting konkrete"
Helle Bach,
Vice President

UDPLUK AF TEMAER

Find her inspiration til et skræddersyet foredrag:

Flyt fokus fra mål til indsatser

Oplevelsesregnskabet er en debatbog, der gør op med den talfiksering og kassetænkning, som foregår i mange virksomheder. I stedet for at være styret af mål, bør virksomhederne i stedet fokusere på de indsatser, der investeres for at nå målene. Grise bliver heller ikke tykkere af, vi vejer dem.