BRANDING HANDLER IKKE OM AT ’FINDE UD AF’, MEN OM AT ’FINDE IND TIL’
Uanset om man arbejder strategisk med branding eller ej, har virksomheden, fra den dag den bliver navngivet et brand, og er således underkastet de spilleregler, der ligger i branding. Så kan man vælge at lade sit brand udvikle sig tilfældigt, eller man kan begynde at arbejde strategisk med branding, og opstille nogle rammer for sit brands adfærd. Branding er et ord mange har svært ved at forholde sig til – og med god grund. Branding er i Steen Bosebjergsversion en filosofi, hvorfra man leder sin virksomhed. Brands lever i relationer, og det er reelt styrken af disse relationer, som afgør størrelse af den bundlinje, som rapporteres til bestyrelsen.
Dette foredrag om branding er fyldt med en række praktiske eksempler, og når vi er under 25 tilhørere, er der løbende dialog (ved flere er det lidt sværere). Der kan også bygges en halvdags workshop på foredraget, hvori der ligger en række gruppeøvelser.
Er du blevet inspireret eller har du fået en god reference, er du meget velkommen til at kontakte mig, eller bede mig kontakte dig. Et godt foredrag skal inspirere, åbne op og frem for alt give lyst til at ændre på ting i hverdagen.
Varighed: 1 til 1½ time med løbende debat
Målgruppe: Ledelse, netværk, kickoffshow og til andre der trænger til inspiration
Rekvisitter: Projektor og en flipover
Titel: Branding – Religion, skældsord eller ledelsesfilosofi?
Reference
”Man kan helt klart høre, at Steen er på hjemmebane. Der er virkelig noget at reflektere over. Samtidig er Steen provokerende og underholdningsværdien er i top med mange gode internationale eksempler på branding i verdensklasse. Afgjort et af de bedste indlæg, jeg har hørt de seneste år”
Mikael Baumbach,
Siemens Communications