6 ‘pip’ i en verden hvor alt kommunikerer

pip
”I en verden præget af profilgrød er indpakningen den egentlige konkurrenceparameter. Og så handler det mere om ‘musik’ end regneark”

pip
”Mange virksomheder ledes af økonomifolk med en tidshorisont på et regnskabsår. Uden en kommunikationsstrategisk platform med benchmarks får du aldrig retfærdiggjort marketing som investering”

pip
”Dit brand vurderes løbende på sin adfærd – fuldstændig analog med, at du vurderes ud fra, det du gør og siger. Derfor er det vigtigt, at fastholde fokus på hvad man skal huskes for og af hvem”

pip
”Output er som regel bestemt af input. Et ’udefra og ind’ perspektiv er forudsætningen for at arbejde strategisk med kommunikation. En god og gennemarbejdet briefing er værktøjet, der afgør, om du styrer processen, eller om det er processen, der styrer dig”

pip
”Tid er den store mangelvare – og prisen, der betales, er ofte et kompromis med kvaliteten, sikkerheden, prikken over i’et….”

pip
”Du er, hvad du kommunikerer. Det er de historier, du og dine kolleger fortæller i jeres respektive kanaler, der bestemmer, hvor attraktive I er på jeres markedsplads”

Jeg har lavet et foredrag målrettet ledergruppen, der med en række cases, sætter begreberne branding, story tellling og markedsparathed på agendaen. Foredraget har titlen: ”Hvem ville savne jer, hvis I ikke eksisterede i morgen?”. Kan du nikke genkendende til ovenstående ‘pip’, så er jeg sikker på, at en 1½ times indlæg med løbende debat er godt investeret.

Comments are closed.